vineri, 27 noiembrie 2009

,,Mircea Geoana nu castiga, dar Basescu sigur va pierde."

Am votat cu Crin. Cu toata convingerea. Si voi vota si in turul 2 tot cu el. Da, nu va mirati, pentru ca nu a iesit din campanie, nu de dragul lui Geoana sau al PSD ci pentru ca nu poate abandona tocmai acum. Mircea Badea a spus un adevar foarte profund: ,,Mircea Geoana nu castiga, dar Basescu sigur va pierde." Interesanta dupa primul tur a fost atitudinea celor trei si mesajul subtil pe care l-au transmis. Crin, de pe pozitia trei, a avut o atitudine de invingator si cei care au crezut si cred in el asa l-au perceput. A obtinut maximum din ce putea obtine avand in spate un partid care s-a aliniat din mers(exemplar, ce-i drept) la evolutia sa. A avut de luptat cu doua ,,stanci" cum spunea chiar el, referindu-se nu la candidati ci la partidele din spatele lor. Alianta cu PSD nu ar trebui sa ne surprinda pentru ca era pecetluita cu mult inainte de turul I, odata cu aparitia lui Jonannis.

2 comentarii:

  1. E interesanta nuanta din titlu, din pacate nu stim cati pot sa o inteleaga. Geoana nu are profil de invingator dar are o masina de partid in spate, ceea ce crin nu a avut. Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. SUGESTIUL MEI ESTE BACK WITH THE GREAT HELP OF DR PRINCE IDIALU LOVE SPELL Sunt atât de încântat că ruptura mea a fost restaurată, fostul meu soț sa întors după ce mi-a lăsat pe mine și pe cei doi pentru o altă femeie. am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR PRINCE IDIALU și cum îi ajută pe mulți să aducă acolo Lover înapoi, așa că îl contactez și pe mine. el mi-a spus ce este nevoie pentru vraja si eu fac asa cum spunea el, dupa 2 zile de vraja, ex-mea, ma cheama sa cer iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, asa a fost DR PRINCE IDIALU ajută-mă să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să spun o mulțumire foarte mare pentru tine DR PRINCE IDIALU pentru că nu m-am gândit niciodată că ex-soțul meu se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Esti cel mai bun si cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acum acest vrăjitor puternic. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: (princeidialu@outlook.com Puteți de asemenea să sunați / WhatsApp: +1 (845) 731-5643)

    RăspundețiȘtergere