vineri, 18 decembrie 2009

Afara ninge(sau ploua?)!

  Se vede cu ochiul liber: afara ninge. Sa traiti bine! De cateva zile ma intreb ce-as putea sa mai spun, ce-as putea sa mai scriu. Am avut grija de ,,sufletul meu" ca daca nu am eu, atunci cine? Ei, asta-i alta poveste.
  Sunt la sectiunea ,,politica". Dupa consultarile presedintelui cu partidele(era sa scriu confruntari si nu greseam) am primit tot felul de semnale: ce parere am, care-i pozitia, cum mi se pare? E semn bun daca unii imi solicita parerea. Am intrat pe blog, am recitit articolul cu,,Baga-ti mintile-n cap...'' si primul impuls a fost sa-i dau un copy-paste. Pe cei din PDL(si aici il includ si pe presedinte si va rog sa nu ma contraziceti) ii putem acuza de multe dar de inconsecventa nu. Persista in aceeasi atitudine. Chestia cu ,,baga-ti mintile-n cap" care mie mi s-a intiparit pe creier mi s-a parut a fi o constanta si in comportamentul presedintelui pe toata durata consultarilor. De la inaltimea celor 0,33 procente cu care a castigat de fapt si-ar dori supunere si ascultare de la toti romanii ca doar e presedintele tuturor. Cam mica...autoritatea asta. Va avea de furca in acest mandat cu aceste procente. Prevad ca multi care sunt de cealalta parte  ii vor aminti suparator de des ca victoria lui este foarte fragila. Iar incercarea lui de a atrage in malaxorul guvernarii toate partidele de-a valma sub pretextul reconcilierii si al uniunii nationale nu poate pacali chiar pe oricine. Unii lideri nu au uitat mandatul pe care electoratul l-au dat lor si partidului. Ma refer la liderul liberal in primul rand care a inteles foarte bine(cum era si de asteptat) care este dorinta majoritatii pe care o reprezinta. A ales opozitia pentru ca e nevoie de o opozitie puternica poate la fel de mult ca si de un guvern puternic. Si cine poate sa se mai indoiasca de faptul ca un guvern condus da Boc ar fi puternic(vi s-a parut ca zambesc? era doar o parere...)?
  Se vorbeste de faptul ca PNL a ales opozitia, deci lupta. Discutam si aseara cu colegii liberali despre acest aspect. PNL ar fi fost in iuresul luptei oricum. Razboiul dintre presedinte si liberali devine din ce in ce mai ascutit si mai fatis. Daca in timpul guvernarii DA cand cele doua partide erau parteneri cu acte la guvernare cei din PDL au inteles ca lupta (insemnand atacuri si lovituri sub centura, refuzul comunicarii si al cooperarii eficiente) e singurul mijloc prin care se poate guverna intr-o alianta, stau si ma intreb cam cum s-ar fi desfasurat actul guvernarii in momentul de fata dupa tot ce s-a petrecut in campanie si la alegeri? Cred ca lupta e putin spus. Jihad, genocid, canibalism. Intr-un fel lupti cand esti de cealalta parte a baricadei cand iti privesti adversarul in fata si cu totul altfel lupti cand esti cot la cot cu el si te trezesti netam-nesam cu tot felul de lovituri neasteptate.
Mda. Afara ninge(sau ploua?)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu